Tuesday, November 26, 2013

Bli kjent med oss!

 
 Vi er syv glade jenter fra Nittedal ungdomskole som skal blogge for dere gjennom showbox 2013.
Navn: Martine Sofie Næss
Alder: 15 år
Hvorfor hadde du lyst til å være med på SUS?: Det hørtes interessant ut, og jeg er glad i å se på teater og danseforestillinger. Hadde veldig lyst til å oppleve noe nytt en uke.
Hva liker du å gjøre?: Trene, kjøre alpin og cross, være med venner og familie.

Navn: Tara F. Johnsen
Alder: 15 år
Hvorfor hadde du lyst til å være med på SUS?: Fordi jeg hadde veldig lyst til å oppleve noe nytt. Og selv er jeg veldig opptatt av teater. Og det hørtes veldig morsomt ut.
Hva liker du å gjøre?: Spille teater, tegne male (kunstnerisk shit) og være med mine to nydelige hunder. <3

Navn: Miriam Eilen nerheim
Alder:15
Hvorfor hadde du lyst til å være med på SUS?:jeg liker godt å se teater og danseforestillinger, og synes prosjektet virket veldig morsomt  
Hva liker du å gjøre?:lese, ta bilder, være med venner og spille fiolin
 

Navn: Julie Petrine S. Pedersen
Alder:15
Hvorfor hadde du lyst til å være med på SUS?: Jeg ønsket å bli med fordi jeg elsker å filme og designe ting. Jeg liker også å være kreativ å finne på nye ideer.
Hva liker du å gjøre?: Jeg liker å tegne, male, filme, svømme og klatre.




Navn: Lise Driveklepp
Alder: 15 år
Hvorfor hadde du lyst til å være med på SUS?: Jeg ble med på SUS, fordi jeg liker veldig godt å se på teater, synes det er morsomt å skrive om meningene mine og jeg vil prøve noe nytt.
Hva liker du å gjøre?: Jeg liker å spille fotball, være med venner og høre på musikk.


 
Navn: Martine Karlsnes
Alder: 15 år
Hvorfor hadde du lyst til å være med i SUS? Jeg hadde lyst til å være med i SUS fordi jeg hadde hørt veldig mye bra om det fra fjordårets SUSere. Jeg liker nye utfordringer og tenkte dette kunne passe meg.
Hva liker du å gjøre? Jeg tilbringer mesteparten fritiden min på stallen og ellers liker jeg å være med venner. Jeg har en hund som heter Inka og en liten kjukk ponni som heter Sharo <3



Navn: Hanne Nemeth Lunde
Alder: 14 år
Hvorfor hadde du lyst til å være med på SUS?: Jeg meldte meg på SUS fordi jeg hadde lyst til å prøve noe nytt. Jeg er veldig glad i å skrive og tror det blir morsomt å bruke det vi lærer på skolen i virkeligheten.
Hva liker du å gjøre?: Jeg er veldig glad i å være med vennene mine , lese og høre på musikk.









No comments:

Post a Comment