Tuesday, October 23, 2012

Dette er SUS!

Hei! 
Vi er SUS – Scenekunstbrukets unge stemmer. Før, under og etter Showbox skal vi anmelde, intervjue, diskutere og masse mer. Deretter legger vi det ut her på bloggen. Vi gleder oss veldig til å gjennomføre dette prosjektet!

Vi tenkte vi skulle introdusere oss selv, så her er litt kort om oss:


http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/416174_330708946950953_469123891_o.jpgNavn: Joachim Myrvang Løvlihagen
Alder: 15år
Fritid: Spiller trommer i bandet Inpearlstar sammen med Une og Johanne fra SUS. Jeg spiller også basket og er med venner. 
3 ting om meg: Jeg er en engasjert ledertype, liker å gjøre ting ordentlig og syntes selv jeg har god humor. Jeg er med i SUS fordi: Jeg syntes dette prosjektet virket spennende og fikk derfor lyst til å være en del av det. Jeg har sett en del teaterforestillinger før jul, og syntes det er hyggelig å gå å teater. Dette kommer til å bli et veldig bra prosjekt og jeg gleder meg til å se forestillingene.
Fun fact: Jeg spilte fiolin da jeg var fem år for å sjekke opp en jente i barnehagen.




 
Navn: Une Sekkelsten  
Alder: 15 år
Fritid: Band (Inpearlstar), piano og sang 

3 ting om meg: Jeg er kontrollfrik, elsker å le og prøver å se det positive i ting.
Jeg er med i SUS fordi: Jeg er interessert i teater og dans, og vil være med på å gjøre dette prosjektet bra!
Fun fact: Jeg er avhengig av sovebriller…










Navn: Kine Brunsell
Alder: 15 år
3 ting om meg: Jeg er energisk, elsker musikk og kan være litt blond til tider :P
Fritid: Jeg danser moderne, jazz, hiphop og klassisk. Jeg synger også i kor og spiller piano.
Jeg er med i SUS fordi: Jeg er veldig interessert i teater og dans, og har lyst til å vite mer. 
Fun fact: Latteren min høres utrolig dum ut! :)

   









Navn: Anne Julie
Alder: 14 år
Fritid: Dansing

3 ting om meg: Jeg er stille, kreativ og tullete.
Jeg er med i SUS fordi: syntes det virket veldig interessant, samtidig som det er en utfordring! Jeg har likt å skrive veldig lenge, og syntes media jobb har vært noe jeg kunne jobbet med i fremtiden. Jeg syntes dette derfor er en mulighet til å teste yrket. Det er også en stor fordel at vi får dra på forestillinger!
Fun fact: Jeg hater borrelås lyd! Det skjærer i hjernen min.






 




Navn: Henning Driveklepp 
Alder: 15
3 ting om meg: perfeksjonist, delvis nerd og tror som regel at jeg vet.
Fritid: Skiskyting og AUF. Digger begge deler!
Jeg er med i SUS fordi: Fordi jeg egentlig ikke har vært så glad i teater og dans, men håper å få et annet syn på det nå. Derfor vil jeg kanskje se på det fra en litt annen vinkel en de andre også..
Fun fact: Jeg lager en veldig rar lyd når jeg drikker.





  
Navn: Johanne Prestegård
Alder: 15 år
Fritid: Jeg synger i kor og i band og er ofte med venner smile

3 ting om meg: Jeg er sjenert, tålmodig og blir fort flau over meg selv. 
Jeg er med i SUS fordi: Fordi jeg har lyst til å se mer teater og dans.
Fun fact: Jeg takler ikke at folk biter negler.

No comments:

Post a Comment